PUMA har fået ny kreativ direktør og brandambassadør, og det er ingen ringere end Rihanna! Skønheden fra Barbados har gennem længere tid demonstreret, at hendes talenter rækker ud over musikken: Hun har optrådt som skuespillerinde, været modedesigner, taget del i filantropisk arbejde og meget, meget mere. Nu er tiden kommet til endnu et kreativt samarbejde for den flittige sangerinde – denne gang med det tyske sportsbrand PUMA under navnet FENTY by Rihanna.
Som creative director vil Rihanna fremover præge PUMAs design med den signaturstil, der har gjort hende til et anerkendt stilikon. Foruden at bidrage med kreativ energi vil hun også redesigne klassiske PUMA styles og dermed tilføje nye produkter til sortimentet.
Det første item fra RiRis hånd er “The Creeper”, som tager udgangspunkt i den ikoniske PUMA Suede, der oprindeligt blev lanceret i 1968. Den opdaterede version har fået en såkaldt “brothel creeper”-sål, der ofte forbindes med punkkulturen. Netop New Yorks punk rock style har været inspirationskilde for skoen, hvilket passer perfekt til Rihannas rebelske attitude. Med den kreative kombination af casual coolness og rebelsk fandenivoldskhed tyder meget på, at en nyklassiker er født.
Den første Creeper er allerede udsolgt, og mon ikke det også går stærkt med de nye farver, som udkommer d. 25. september. Hvis du ikke når at anskaffe dig et par Creepers, eller hvis du bare er vild med PUMA, kan du shoppe hundredevis af fede produkter som den originale PUMA Suede lige her – så vil du med garanti være Phresh Out The Runway!