Den internationale modevirksomhed Bestseller lancerede torsdag eftermiddag deres nyeste unisexmærke – ADPT. Det skete med en butiksåbning i Aarhus, hvor vi var med.
Allerede inden klokken slog 15.00 og butikken åbnede havde der samlet sig en større flok interesserede og købelystne mennekser ude foran, og da det store reklamebanner der skjulte butikken faldt strømmede kunderne ind. Her blev vi mødt af et yderst veloplagt butikspersonale, chokoladedyppede jordbær og kolde drinks – og så selvfølgelig lækre varer.
Til åbningen stødte vi på den overordnede Brandmanager for mærket, Thomas Rosenvold Tygesen og vi spurgte ham, hvordan han ville beskrive stilen hos ADPT.
“Vi prøver at arbejde på et ungt skandinavisk udtryk med rene linjer, fede opdaterede kvaliteter og altid det sidste nye. Vi bruger rigtig meget tid på at tage på fabricmesser og de slags ting i stedet for at tage på modemesser. Og så arbejder vi med snittet, hvor vi i stedet for at køre det klassisk rent, så kører vi med nogle lidt mere oversized og lidt sjovere pasforme med længder eller drop-shoulder til fyre og de her ting. Og også til pigerne.”
og han tilføjer videre, da vi spørger ham til, hvorvidt det primært er basisitems der præger kollektionen:
“Jeg vil ikke kalde det basisvarer, for der er altid arbejdet med f.eks. pasformen eller en anden detalje. Altså, hvis der er en basisvare, så har vi lavet dem oversize eller drop shoulder. Så jeg vil sige, vi prøver at sætte et twist på de basisvarer, der er. Men det er basisvarer med et ADPT. twist”
Kollektionen fra ADPT. indeholder både en herre- og en damelinje og kan findes lige her. Den nuværende kollektion består af flere lækre items til fornuftige priser. Skinny-jeans til damer kan du for eksempel få fra 299,- og en turtelneck i mohair fås for kun 399,- Vi er begejstrede!
ADPT. får de varmeste anbefalinger herfra, og vi glæder os til at følge de kommende kollektioner!